Περιληπτική παρουσίαση της εφαρμογής των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων ως πιλοτικό σχολείο

   4ο Δημοτικό Σχολείο Αγίων Αναργύρων, «ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ» 동원참치.

Τίτλος«Παροχή μαθησιακών ευκαιριών για να αξιοποιηθούν στο μέγιστο βαθμό οι ατομικές δεξιότητες των μαθητών/τριών σ’ ένα περιβάλλον συνεργασίας, ασφάλειας και σεβασμού της διαφορετικότητας μέσα από τη μέθοδο της διερευνητικής – ανακαλυπτικής μάθησης.»

Περιληπτική παρουσίαση:

Κατά το σχολικό έτος 2020-21 το σχολείο μας επιλέχθηκε ως πιλοτικό σχολείο για την εφαρμογή των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων Download Okiga's Fun Trip.

Οι στόχοι των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων για τη δημιουργία ενός σχολείου συμπεριληπτικού, ανοιχτού στην κοινωνία, που να καλλιεργεί στους μαθητές δεξιότητες όπως η δημιουργική και η κριτική σκέψη και να τους προετοιμάζει για την ενεργό πολιτειότητα συνδέθηκαν με το όραμα του σχολείου μας και τα Εργαστήρια έγιναν δεκτά με μεγάλο ενδιαφέρον και ενθουσιασμό από τη σχολική μας κοινότητα, εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς Download google mail attachments.

Με γνώμονα την καλή συνεργασία οι εκπαιδευτικοί αποφασίσαμε να ασχοληθούμε συγχρόνως με τον ίδιο θεματικό άξονα και την ίδια θεματική σε όλες τις τάξεις του σχολείου μας, από την Α’ μέχρι και τη Στ’ τάξη, προσαρμόζοντας κατάλληλα τις δραστηριότητες που επιλέχθηκαν ώστε να ανταποκρίνονται στις ανάγκες και στο επίπεδο της κάθε τάξης συνδεόμενες και με το πρόγραμμα σπουδών των εκάστοτε γνωστικών αντικειμένων 10 million. Το εγχείρημα αυτό είχε αναβαθμισμένο ενδιαφέρον καθώς έδωσε τη δυνατότητα να δούμε πώς οι διάφορες δεξιότητες (μάθησης, ζωής, τεχνολογίας, του νου) που διατυπώθηκαν στο Σχέδιο Δράσης καλλιεργούνται και αναπτύσσονται σε μαθητές διαφορετικής ηλικίας μέσα από άτυπα περιβάλλοντα μάθησης 굿윌헌팅 한글자막 다운로드. Επίσης, η ταυτόχρονη εφαρμογή των ίδιων θεματικών σε όλες τις τάξεις διεύρυνε το κλίμα συνεργασίας και αλληλεγγύης μεταξύ των μαθητών του σχολείου μας, υπερβαίνοντας τη σχολική τάξη, καθώς τους ήταν πιο εύκολο να επικοινωνήσουν στους μαθητές των άλλων τάξεων όσα πέτυχαν και όσα έκαναν στο Εργαστήριο με τους συμμαθητές τους λόγω της ενασχόλησης με την κοινή θεματική Download rainbow beads.

Λόγω των ειδικών συνθηκών Covid-19 η υλοποίηση του Προγράμματος έγινε δια ζώσης αλλά και ένα μέρος της εξ αποστάσεως ( σύγχρονα και ασύγχρονα) 헬로카봇 시즌4. Αυτό προκάλεσε δυσκολίες καθώς δεν είχε προβλεφθεί στον αρχικό σχεδιασμό όμως συγχρόνως λειτούργησε ως ευκαιρία να ενημερωθούν και οι γονείς για το Πρόγραμμα αυτό ως μέλη της σχολικής κοινότητας Download kbs streaming.

Μέσα από την εφαρμογή του Προγράμματος οι μαθητές ανέπτυξαν περαιτέρω δεξιότητες κοινωνικές και επικοινωνίας αλλά καλλιέργησαν και δεξιότητες τεχνολογικές, όπως ο ψηφιακός εγγραμματισμός, ο μοντελισμός και η προσομοίωση, ήρθαν σε επαφή με την επιχειρηματικότητα, στοιχεία πολύ σημαντικά για την προετοιμασία των μαθητών του Αύριο Samsung Restore Solution 8.

 Info graphics

Παράλληλα με το λεκτικό μέρος θα δημιουργήσουμε ένα γράφημα πληροφοριών για την πιλοτική εφαρμογή με τα εξής στοιχεία:

Αριθμός μαθητών/μαθητριών που ενεπλάκησαν: 123

Αριθμός έργων που παρήχθησαν από τα παιδιά:28

Αριθμός εκπαιδευτικών που υλοποίησαν εργαστήρια: 24

Εκδηλώσεις διάχυσης: Η διάχυση των δράσεων και των εμπειριών εκπαιδευτικών και μαθητών/τριών έγινε μέσω: * Συνεχούς διαδικτυακής ενημέρωσης της σχολικής κοινότητας asus driver.

* Παρουσιάσεων δια ζώσης.

* Εκθέσεων ζωγραφικής.

* Ενημερώσεων στον Δήμο Αγίων Αναργύρων – Καματερού.

Μας είπαν τα παιδιά:

Ο Πάνος είπε: «Μου άρεσε η διαδικασία και των 4 κύκλων. Όσο περνούσε ο καιρός το έβρισκα όλο και πιο ενδιαφέρον. Ο αγαπημένος κύκλος ήταν ο 4ος, με τα γυαλιά gamepco, γιατί έμαθα πολλά για τη ζωή των τυφλών και πώς πρέπει να αντιδράσω σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης. Μακάρι να είχαμε περισσότερο χρόνο στη διάθεσή μας για τα εργαστήρια.»

Η Ολυμπία είπε: «Μου άρεσαν όλα τα εργαστήρια και περισσότερο αυτό για το περιβάλλον. Κατάλαβα ότι προκαλούμε εμείς με τις δραστηριότητές μας την κλιματική αλλαγή κι έτσι έμαθα να είμαι πιο υπεύθυνη.»

Ο Οδυσσέας είπε: «Το πιο σπουδαίο απ’ όσα μάθαμε ήταν να δουλεύουμε ομαδικά και μέσα από τη δημιουργία αφισών, σλόγκαν, μηνυμάτων καλλιεργήσαμε τη δημιουργικότητά μας.»

Ο Σαχιάν είπε: «Μου άρεσαν όλα τα εργαστήρια, κυρίως γιατί κατάλαβα τα προβλήματα των ανθρώπων με δυσκολία στην όραση. Επίσης έμαθα πολλά για την αυτοπροστασία κι αισθάνομαι ότι μπορώ να επιβιώσω σε δύσκολες συνθήκες καιρικών ή γεωλογικών φαινομένων.»

Η Νικολέτα είπε: «Μου άρεσε η επαφή με τις δημιουργίες άλλων μαθητών στο φεστιβάλ ψηφιακής δημιουργίας που λάβαμε μέρος.»

 

Μας είπαν οι γονείς:

Η κα Ε.Κ.: «Πάρα πολύ ωραία δράση, ήταν πολύ δημιουργική για τα παιδιά και άνοιξε τους ορίζοντές τους. Με χαροποίησε ιδιαίτερα. Ανέπτυξαν ενδιαφέρον για διαφορετικά πράγματα και μέσα από αυτό ανέπτυξαν κριτική σκέψη.»

Ο κος Ν.Μ.: «Μέσα στις δυσκολίες της καραντίνας ήταν μία πολύ ευχάριστη ενασχόληση για τα παιδιά μας. Ασχολήθηκαν δημιουργικά με δραστηριότητες πέρα από τα συνηθισμένα.»

Η κα Ν.Κ.: «Πολύ πετυχημένο πρόγραμμα, γιατί δείχνει ότι το σχολείο αλλάζει και τα παιδιά αποκτούν γνώσεις με νέους, διαφορετικούς τρόπους.»

 

Κάτι που θέλετε να παρουσιαστεί ως το αποτύπωμα της εμπειρίας σας

Η πιλοτική εφαρμογή υλοποιήθηκε σε συνθήκες πρωτόγνωρες και ιδιαίτερες, καθώς η υγειονομική κρίση και ο εγκλεισμός μας ανάγκασαν να τροποποιήσουμε και να προσαρμόσουμε αναλόγως τις σχεδιασμένες και προγραμματισμένες δράσεις. Όμως η συμμετοχή και η εμπλοκή των μαθητών/τριών του σχολείου μας και των γονέων τους, με τον ενθουσιασμό που τους χαρακτήριζε, δημιούργησαν τις προϋποθέσεις για μία θετική και δημιουργική αλληλεπίδραση η οποία μας ενθάρρυνε να συνεχίσουμε και να ολοκληρώσουμε το πρόγραμμα.

Από τη Διεύθυνση