Η Ιστορία του Σχολείου μας

4ο Δημοτικό Σχολείο  Αγίων Αναργύρων – ¨Αδαμάντιος Κοραής¨.

Το σχολείο ιδρύθηκε το 1965, με ΦΕΚ ίδρυσης 123/29-06-1965 τ. Α΄.

Αρχικά, στεγάστηκε σε ένα ιδιωτικό κτίριο στην οδό Διστόμου και λειτούργησε ως 6/θέσιο δημοτικό σχολείο cameron collage.

 Το 1974  λόγω της μεγάλης αύξησης των μαθητών (έρχονταν πολλά παιδιά από τη γειτονική περιοχή του Δήμου Ιλίου) ενοικιάστηκε κτίριο στην οδό Βύρωνος αρ. 6 και  λειτούργησε ως  12/θέσιο.
Το 1994 μεταστεγάστηκε σε καινούριο ιδιόκτητο κτίριο στην οδό Κορωναίου 4 (τέρμα Κορωναίου) που κτίστηκε σε οικόπεδο  4 (τεσσάρων) στρεμμάτων. Το εν λόγω οικόπεδο παραχωρήθηκε από το 301 εργοστάσιο βάσης (στρατόπεδο). Το σχολείο, στην οδό Κορωναίου, λειτούργησε με οργανικότητα 10/θέσιου 그레이브 인카운터 다운로드.

Το 1999 πήρε την επωνυμία «Αδαμάντιος  Κοραής».                                                                                                                                                                                                                                                            Το σχολείο μας εντάχθηκε στο πρόγραμμα της πιλοτικής εφαρμογής των 28 Πειραματικών Ολοήμερων Σχολείων υπό την αιγίδα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου (σύμφωνα με το Νόμο 2525/97) και µε την Υπουργική απόφαση Φ50/116/72388/Γ1/11-07-2003, ορίστηκε ως Πειραµατικό Ολοήμερο Σχολείο.

Τα πειραματικά σχολεία είναι σχολικές μονάδες, όπου δοκιμάζονταν νέα προγράμματα σπουδών και ωρολόγια προγράμματα, διδακτικά εργαλεία, εκπαιδευτικό υλικό, διδακτικές μέθοδοι και τρόποι λειτουργίας της σχολικής μονάδας και πραγματοποιείται διάχυση καλών εκπαιδευτικών πρακτικών.

Σκοπός του παραπάνω έργου ήταν η βελτίωση της ποιότητας της παρεχόµενης εκπαίδευσης, η µεγιστοποίηση της αποτελεσµατικότητας του εκπαιδευτικού έργου και η µεταστροφή της εκπαιδευτικής φιλοσοφίας ώστε, αφενός, η εκπαίδευση να βασίζεται στις ανάγκες του µαθητή και, αφετέρου, να υπάρχει ευελιξία στη διαµόρφωση του µαθησιακού περιβάλλοντος.  Η προώθηση της καινοτοµίας της πιλοτικής εφαρµογής των «28 Πιλοτικών Ολοήµερων Σχολείων» στα υπόλοιπα Ολοήµερα Σχολεία, η υποστήριξη των µαθητών µε εναλλακτικές µορφές µάθησης, ο περιορισµός της σχολικής αποτυχίας και διαρροής, η ενίσχυση του µορφωτικού, πολιτιστικού και κοινωνικού ρόλου του σχολείου και το «άνοιγµα του σχολείου στην κοινωνία» Download the iPhone photo.
Αντικείµενο του έργου ήταν ο πειραµατισµός σε νέες µορφές και τρόπους οργάνωσης και λειτουργίας του σχολείου, ο εµπλουτισµός του προγράµµατος σπουδών, η διεύρυνση του ωρολογίου προγράµµατος και η ορθολογικότερη διαχείριση του σχολικού χρόνου, ώστε το προσφερόµενο µορφωτικό αγαθό να µην περιορίζεται µόνον στο γνωσιολογικό τοµέα αλλά να καλύπτει, κατά το δυνατόν, τις ποικίλες εσωτερικές ανάγκες, απαιτήσεις και ιδιαιτερότητες των παιδιών.
Στόχος του έργου ήταν τα σχολεία αυτά να γίνουν «νησίδες» (εστίες) προώθησης της καινοτοµίας του «Ολοήµερου Σχολείου», πειραµατισµού και εφαρµογής καινοτόµων εκπαιδευτικών δράσεων, παιδαγωγικών, διδακτικών και επιµορφωτικών µεθόδων καθώς και µεθόδων οργάνωσης και διοίκησης.

Οι ειδικοί σκοποί που είχαν τεθεί για τα 28 Πειραµατικά Ολοήµερα Σχολεία ήταν παιδαγωγικοί και κοινωνικοί:

Α Download ntfs walker. Παιδαγωγικοί

Εµπλουτισµός του αναλυτικού προγράµµατος σπουδών µε τη διδασκαλία επιπρόσθετων γνωστικών αντικειµένων – δραστηριοτήτων.

Εισροή στοιχείων του λαϊκού πολιτισµού (λαϊκό παραµύθι, θέατρο σκιών, πηλοπλαστική κ.ά.).

Επαναπροσδιορισµός της διδακτικής πράξης µε ανανέωση των µεθόδων διδασκαλίας που, από µετωπικές, καταβλήθηκε προσπάθεια να γίνουν βιωµατικές, διερευνητικές, ανακαλυπτικές, πειραµατικές, συνεργατικές, συµµετοχικές, επικοινωνιακές και διαλογικές (π.χ Websecurify. διαθεµατικές προσεγγίσεις, project).

Καλύτερη συνεργασία δασκάλου – µαθητών (αλλαγή ρόλων).

Ολοκλήρωση της µαθησιακής διαδικασίας και της σχολικής προετοιµασίας στο πλαίσιο του σχολείου.

Β. Κοινωνικοί

Περιορισµός της παραπαιδείας και οικονοµική ανακούφιση ιδιαίτερα των ασθενέστερων οικονοµικά στρωµάτων 일러스트 cs3.

Ισότιµη προσφορά γνωστικών αντικειµένων στους µαθητές και δραστηριοποίησή τους ανεξάρτητα από την κοινωνική ή τη γεωγραφική τους προέλευση.

Κάλυψη των αναγκών των εργαζόµενων γονέων που συνήθως το ωράριο εργασίας τους εκτείνεται πέραν του σηµερινού σχολικού χρόνου.

∆ιαµόρφωση ενός µορφωσιογόνου περιβάλλοντος µε ευνοϊκές ψυχοπαιδαγωγικές συνθήκες, για τις επιπλέον ώρες παραµονής των παιδιών στο σχολείο hello neighbor.

Ανάπτυξη ουσιαστικής διαπροσωπικής επικοινωνίας µεταξύ των µαθητών και αποδοχή της ετερότητας µέσα από τη βαθύτερη γνωριµία της κουλτούρας του άλλου.

Περιορισµός της µαθητικής παραβατικότητας.

Ενεργοποίηση των γονέων και της τοπικής αυτοδιοίκησης ώστε το σχολείο να τεθεί στο επίκεντρο της ζωής των τοπικών κοινωνιών.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          Το 2020 το σχολείο μας ορίστηκε με το ΦΕΚ 2847/2020, μ. Φ.7/79511/ΓΔ4/24-6-2020,  κατόπιν της υπ’ αρ Office 2013 Hangul. πρωτ.Φ.7/79511/ΓΔ4/24-6-2020 απόφασης της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων για την  εφαρμογή της πιλοτικής δράσης «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση,    με σκοπό την ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στους μαθητές και στις μαθήτριες. Τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων αποτελούν καινοτόμο διδακτική και εκπαιδευτική δράση, η οποία συνίσταται στην πιλοτική προσθήκη νέων θεματικών κύκλων στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα
του Δημοτικού, αξιοποιώντας μεθόδους διερευνητικής – ανακαλυπτικής μάθησης.

Το σχολείο μας οργανώθηκε για τα παραπάνω και διαθέτει:

ΤΑΞΕΙΣ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ:

α. αίθουσες  διδασκαλίας:

Οι τάξεις μας διαθέτουν σαλόνι για τη χαλάρωση των μαθητών, βιβλιοθήκη και ερμάρια για τα προσωπικά αντικείμενα τους, εξοπλισμό με σύγχρονα οπτικοακουστικά μέσα διδασκαλίας (βίντεο, TV, διαφανοσκόπιο) Download Drastic White 2.

β. αίθουσα Αισθητικής Αγωγής – Τεχνολογίας

 

γ. αίθουσα Φυσικών Επιστημών (Χημείο)

 δ. αίθουσα Πληροφορικής

 ε Download the Korean font. αίθουσα Μουσικής

 στ. αίθουσα Βιβλιοθήκης - Αναγνωστήριο

 ζ. Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων (Α.Π.Χ.)
η. Αίθουσα Τμήματος Ένταξης
θ. Αίθουσα Τμήματος Υποδοχής
ι. Κουζίνα
κ. Γραφείο Εκπαιδευτικών
λ. Γραφείο Δ/νσης
μ. Αρχείο
ν. Βεστιάριο
ξ. Γήπεδο Μπάσκετ
ο. φωτοβολταϊκό σύστημα παροχής ηλεκτρικής ενέργειας.                                                              

     Γενικά το σχολείο μας, είναι ένα σχολείο που διακρίνεται για το πνεύμα συλλογικότητας και συνεργασίας του εκπαιδευτικού προσωπικού σε θέματα λειτουργίας του σχολείου και της σχολικής τάξης. Γίνεται ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών των εκπαιδευτικών σε τακτά διαστήματα και έκτακτα κάθε φορά που κρίνεται απαραίτητο, καταγράφονται άμεσα τα διάφορα προβλήματα που προκύπτουν και συγκροτούνται  σχέδια για την περαιτέρω βελτίωση του σχολείου και τέλος συζήτηση για το σχεδιασμό, την πορεία και την αξιολόγηση των προγραμμάτων που λειτουργούν (Περιβαλλοντικής Αγωγής – Αγωγή Υγείας – Πολιτιστικών Θεμάτων).  Αρμονική συνεργασία των εκπαιδευτικών υπάρχει και με τους γονείς των μαθητών μας, οι οποίοι έχουν πολύ θετική εικόνα τόσο για τον τρόπο λειτουργίας του όσο και για τα αποτελέσματά του.

Από τη Διευθύντρια