Path between Madchester and Madathens Graffiti Art. ¨Τα σχολεία συν-σχεδιάζουν το μέλλον. Η εκπαίδευση συζητά για την κλιματική αλλαγή με γκράφιτι¨.  Προσκαλούμε σε δράσεις για ένα βιώσιμο μέλλον!

         Το 4ο Δημοτικό Σχολείο Αγίων Αναργύρων,  στα πλαίσια των εργαστηρίων Δεξιοτήτων, συμμετέχει σε πρότζεκτ που σχετίζεται με το γκράφιτι με τίτλο “Path between Madchester and Madathens Graffiti Art”. Η δράση μας αποτελεί μια συμμετοχική πρόκληση και έχει θέμα: ¨Τα σχολεία συν-σχεδιάζουν το μέλλον 구글 사진 백업 다운로드. Η εκπαίδευση συζητά για την κλιματική αλλαγή με γκράφιτι¨.  Προσκαλούμε σε δράσεις για ένα βιώσιμο μέλλον!

  • Στο πρότζεκτ αυτό, με το 4ο ΔΣ Αγ. Αναργύρων συνεργάζονται τρία σχολεία, το 6ο Δημοτικό Αγίων Αναργύρων, το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αιγάλεω και το Ειδικό Σχολείο Heaton School στο Μάντσεστερ 더위치. Τέσσερα σχολεία συναντήθηκαν για να γίνει η βιωσιμότητα κοινή προσπάθεια στη μάθηση. Σκοπός όλων των εμπλεκομένων είναι να καλλιεργηθούν δεξιότητες εκπαιδευτικές-παιδαγωγικές, πολιτιστικές και περιβαλλοντικές στους μαθητές και με τη βοήθεια Web 2.0 εργαλείων 엑시트 고화질.

Με αφορμή την ιστορική άνθιση του γκράφιτι, τη δεκαετία του ’80 στην Αγγλία και συγκεκριμένα στο Μάντσεστερ, καθώς και του γκράφιτι στην Αθήνα εκείνη την εποχή, τα σχολεία της Αθήνας και του Μάντσεστερ,  ξεκινούν ένα εικαστικό, γκραφιτίστικο διάλογο σε θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο.

Έτσι η εβδομάδα που θα ξεκινήσει από 23 Μαΐου, θα είναι μια εβδομάδα τέχνης κατά την οποία τόσο τα παιδιά των τριών σχολείων της Αθήνας, όσο και αυτά του Μάντσεστερ θα συν-εργαστούν και θα συν-αλλάξουν εικαστικές ιδέες μέσα σε ένα πλαίσιο αλληλοβοήθειας, στήριξης και σεβασμού της προσωπικότητας και διαφορετικότητας καθώς και σε επίπεδο κουλτούρας Download the volume of Detective Conan Eavesdropping.

Το πρότζεκτ θα ολοκληρωθεί με την δημιουργία γκράφιτι που κάθε σχολείο θα δημιουργήσει στο χώρο του και που θα προκύψει μέσα από τις ζωγραφιές- προτάσεις και τα μηνύματα- προβληματισμούς, κατά τη διάρκεια της συνεργασία τους.

  • Σύντομη Περιγραφή του Προγράμματος

Το πρόγραμμα εντάσσεται στις νέες θεματικές και στις ήπιες δεξιότητες που καλούμαστε να αναπτύξουμε στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων του 21ου αιώνα 그대 웃어요 다운로드. Λήφθηκαν υπόψη σύγχρονες μεθοδολογικές προσεγγίσεις για τον καθορισμό των μαθησιακών στόχων, τον ορισμό των περιεχομένων μάθησης και το σχεδιασμό των προτεινόμενων δραστηριοτήτων.

Το πρότζεκτ περιέχει: διάφορους τρόπους μάθησης, όπως η ομαδοσυνεργατική και η διερευνητική μάθηση, η δημιουργική προσέγγιση, η διαφοροποιημένη διδασκαλία, η βιωματική μάθηση, καινοτόμες τεχνικές διδασκαλίας όπως: μελέτη περίπτωσης, επίλυση προβλήματος, διεξαγωγή προσομοίωσης, ανάθεση ρόλων, καταιγισμός ιδεών, εννοιολογική χαρτογράφηση, παιχνίδια στρατηγικής, διαλογική συζήτηση τα φύλλα εργασίας, οι ρουτίνες σκέψεις, οι διαδραστικές εφαρμογές, η προσομοίωση, οι δραστηριότητες οπτικοακουστικού υλικού, η λήψη αποφάσεων, η επιχειρηματολογία με την καθοδήγηση / υποστήριξη του εκπαιδευτικού 통 웹툰.

  1. Το πρόγραμμα αποσκοπεί στην ανάπτυξη δεξιοτήτων μέσω των θεματικών: 1. Ζω καλύτερα – Ευ Ζην και πιο συγκεκριμένα της υποθεματικής : Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία,  2 Download the movie veteran.  «Φροντίζω το Περιβάλλον» και πιο συγκεκριμένα της υποθεματικής  «Κλιματική Αλλαγή», 3. Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη και πιο συγκεκριμένα της υποθεματικής: Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα, 4 Download Ubuntu svn. Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία και πιο συγκεκριμένα της υποθεματικής: STEM, ψηφιακά περιβάλλοντα/ανοιχτά ψηφιακά περιβάλλοντα, ψηφιακές δεξιότητες,

Ως επιμέρους δεξιότητες καλλιεργήθηκαν κυρίως:

  • Α1. Παραγωγική μάθηση μέσω των τεχνών και της δημιουργικότητας,
  • Α2 ebs 방송 다운로드. Δεξιότητες μάθησης 21ου αιώνα (4cs) (Κριτική σκέψη, Επικοινωνία, Συνεργασία, Δημιουργικότητα),
  • Α3. Ψηφιακή μάθηση 21ου αιώνα (Συνδυαστικές Δεξιότητες Ψηφιακής  τεχνολογίας, επικοινωνίας και συνεργασίας),
  • Β1 nprotect online security 다운로드. Δεξιότητες της κοινωνικής ζωής (Πολιτειότητα, Προσαρμοστικότητα, Ανθεκτικότητα, Υπευθυνότητα),
  • Γ1. Στρατηγική Σκέψη (Οργανωσιακή σκέψη, Μελέτη περιπτώσεων και Επίλυση προβλημάτων).

Οι μικροί μαθητές προσέγγισαν την κάθε εργασία τους μέσα από την επίλυση προβλήματος, ακολουθώντας μια διαδικασία οικοδόμησης της γνώσης με βιωματικές συνεργατικές δραστηριότητες, όπως συννεφόλεξο, εννοιολογικό χάρτη, εργασία σε ομάδες, παιχνίδια ρόλων, εργαστήριο world café, παιχνίδι, ψηφιακή αφήγηση, καλλιτεχνικές δημιουργίες, αναστοχασμός, αξιολόγηση. Ήρθαν σε επαφή με ψηφιακά εργαλεία δημιουργίας συννεφόλεξων (worlde, mentimeter), εννοιολογικών χαρτών (CMapTools, Coggle), επεξεργασίας φωτογραφίας (Paint) καθώς και με περιήγηση στο διαδίκτυο, με προβολή βίντεο και με ψηφιακούς χάρτες (Google maps).

Το κάθε εργαστήριο περιελάμβανε επιμέρους δραστηριότητες και είχε προβλεφθεί χρόνος για τον αναστοχασμό και την αξιολόγηση του κάθε εργαστηρίου.

Ο πλανήτης αντιμετωπίζει τις τελευταίες δεκαετίες πολύ έντονα τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής. Η υπερκατανάλωση, η καύση ορυκτών καυσίμων και η κατασπατάληση της ενέργειας, οδηγούν σε μείωση των φυσικών πόρων και σε υπερπαραγωγή αερίων του θερμοκηπίου με συνέπεια την υπερθέρμανση του πλανήτη.

Στον μετριασμό του φαινομένου θα μπορούσαν να συμβάλλουν κάποιες μικρές αλλαγές στην καθημερινές συνήθειες των ανθρώπων, δράσεις ενεργού πολιτειότητας, αλλά και η ενδυνάμωση των πολιτών στην προσαρμογή και την ανθεκτικότητα.

Σκοπός του προτζεκτ είναι να προσπαθήσουν οι μαθητές/τριες μας  και με τους συμμαθητές τους από τα συνεργαζόμενα σχολεία, να βρουν τρόπους να επικοινωνήσουν μέσω γκράφιτι και να εκφραστούν καλλιτεχνικά και δημιουργικά για να συν-σχεδιάζουν το μέλλον. Οι μαθητές/τριες μας συζήτησαν εικαστικά και με τη βοήθεια του ψηφιακού περιβάλλοντος για τον σεβασμό, τη διαφορετικότητα, τη Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία και για την κλιματική αλλαγή με γκράφιτι¨, στέλνοντας πρόσκληση στη σχολική κοινότητα για δράσεις που αφορούν στο βιώσιμο μέλλον όλων!