Γιορτή παιδικού βιβλίου!

Στις 2 Απριλίου 1805 γεννήθηκε ο Χάνς Κρίστιαν Άντερσεν, ο διάσημος Δανός παραμυθάς Download the surface recovery image. Από το 1966 και μετά καθιερώθηκε η 2α Απριλίου ως Παγκόσμια ημέρα Παιδικού Βιβλίου Download Mistlot mp3. Κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου λοιπόν, σε όλον τον πλανήτη, σε κάθε χώρα, κάνουν γιορτές για το Παιδικό Βιβλίο 이력서 자기소개서 양식. Έτσι κι εμείς την Τρίτη 9 Απριλίου, αφού προετοιμαστήκαμε όλοι την προηγούμενη εβδομάδα, τις δύο πρώτες ώρες του σχολικού προγράμματος παρουσιάσαμε ανά τάξη μία παιδική ιστορία που διαβάσαμε και μας έκανε εντύπωση Download youtube videos from your smartphone. Κάθε τάξη επέλεξε την ιστορία που της άρεσε και την παρουσίασε με τον δικό της ιδιαίτερο τρόπο 컬러링북.

Τη γιορτή ξεκίνησε η Α΄ τάξη παρουσιάζοντας ένα απόσπασμα από το παραμύθι της Σοφίας Μαντουβάλου «Μια φορά ήταν … η Κολοτούμπα», για να τονίσει τη σημασία της σωστής και υγιεινής διατροφής για την ανάπτυξη των παιδιών.

Ακολούθησε η Β΄ τάξη η οποία μας μετέφερε στις ομορφιές της πατρίδας μας μέσω του ποιήματος της Μαρίας Γουμενοπούλου «Η Ελλάδα».

Στη συνέχεια, η Γ΄ τάξη δραματοποίησε απόσπασμα από το βιβλίο της Κίρας Σίνου «Συνάντηση στο διάστημα», προσεγγίζοντας το θέμα της συνεργασίας παρά τις διαφορές που μας χαρακτηρίζουν.

Μετά, η Δ΄ τάξη προσέγγισε το  κείμενο «Το χαρούμενο λιβάδι» της Φιλιώς Νικολούδη εστιάζοντας στη  συμπερίληψη μέσα από την τέχνη.

Έπειτα, η Ε΄ τάξη παρουσίασε την παρέα του μικρού Νικόλα και τις συνέπειες των σκανταλιών τους στο σχολείο με το απόσπασμα «Οι έλεγχοι» από το βιβλίο «Ο μικρός Νικόλας» και μας μετέφερε σε μία τάξη ενός γαλλικού σχολείου.

Τη γιορτή έκλεισε η Στ΄ τάξη παρουσιάζοντας μία τάξη ενός ελληνικού σχολείου της παλιάς εποχής σε ένα νησί του Βορείου Αιγαίου. Συγκεκριμένα, παρουσίασαν το απόσπασμα «Η Βαγγελίτσα» από το βιβλίο της Έλλης Αλεξίου «Μεγάλοι αγώνες για μικρή ζωή» και πώς κάθε μαθητής και μαθήτρια μπορεί να ξεδιπλώσει τα χαρίσματα που έχει εκτός από την ανάγνωση, τη γραφή και τα μαθηματικά.

Με τις δράσεις αυτές προσπαθήσαμε να ενισχύσουμε ακόμα περισσότερο τη φιλαναγνωσία στους μικρούς μας μαθητές και στις μικρές μας μαθήτριες. Επιπλέον, προσπαθήσαμε να τονώσουμε το ενδιαφέρον των παιδιών για το βιβλίο προσεγγίζοντάς το με πολλούς τρόπους (πολυτροπικά), όπως με ανάγνωση, συζήτηση, ζωγραφιές, μουσική, τραγούδι, χορό, παντομίμα και θεατρικό παιχνίδι.